Dallamot sodor a szél

2013.06.13. 17:16

https://www.youtube.com/watch?v=xkSr1PPIs4c

Jennifer Brown - Alive


Zenei ajánlóm első darabja. Mert az is lesz itt. :)

Nah, elsőnek azért választottam ezt mert az internet hajnalán ő volt az első dalok egyike amit levadásztam és mp3-ban gyűjteménybe raktam. Még elég gyakran nyúztam itthon a rádiós magnót és azonnal megtetszett ez a kicsit szomorkás pophimnusz.  A másik indok, amiért itt ajánlom mert nem túl ismert. Talán okkal, vagy mert nekem béna az ízlésem? Vagy csak nem kapott elég reklámot? A kiderítéshez PRESS PLAY BUTTON!

Jah, a klip szerintem felejtős, szóval sokat nem hagytok ki ha csak füleltek.

A bejegyzés trackback címe:

https://citromfaalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr325360075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsikám (the 4th) 2013.06.17. 13:58:59

Esküszöm, hogy ezt az életben nem hallottam. Nekem nem tűnik szomorkásnak, inkább vidám. Valami emléked kötődhet hozzá, ami ezt a hangulatot kelti. :)

Benedek_Úr 2013.06.19. 12:13:55

@Zsuzsikám (the 4th): ,,Esküszöm, hogy ezt az életben nem hallottam."

A Citromfa alatt olyan mint egy doboz bonbon.. ;P Elég mindenevő vagyok zenében, a fiatalabb koromban viszont a rock vitte a pálmát magasan a kedvencek közt. De abból is jöhetett minden.. nem voltam válogatós, mivel még nem tudtam úgy válogatni mint manapság. De azt hiszem hogy először egy Iron maiden (I am a man who walks alone, when I'm walking a dark road..) és kicsit később egy System of a down (when angels deserve to---DIEEE) album pörkölt oda és égett belém. :)

www.youtube.com/watch?v=ZxzTkIOwch0
www.youtube.com/watch?v=CSvFpBOe8eY
(Most így belenyúltam a két legismertebb közé, de annyi iszonyat odabaszós számuk van még. :))

,,Valami emléked kötődhet hozzá, ami ezt a hangulatot kelti. :)"

Emlék? Hm.
Nem nagyon merültem bele a töprengésbe, de most hogy így mondod, azt hiszem valamelyik szilveszter esti rádiózáskor vettem fel kazira. A szilveszter meg nekem mindig szomorkás: mindjárt vége egy évnek, aztán visszanézve csomó hülyeség ugrik be. Oké, jók is. :P De azokért meg kár hogy elmúltak.

Hoosiers-től én meg eddig az Everything goes darkot ismertem csak, de ez is fajin amit linkeltél. :)
www.youtube.com/watch?v=nHbrf9Z_44A

wilson77 2013.06.19. 22:20:47

Kedves Benedek Úr!

Türelmetlenül várom a következő posztot!

üdv:
-wilson

Benedek_Úr 2013.06.20. 07:17:01

@wilson77: Kedves wilson! Ma este sort kerítek rá, de azért ezzel kapcsolatban is írhatsz addig pár sort. :) (Benyomások, vélemény, kritika etc.) Bár a türelmetlenségből arra következtetek hogy annyira nem lehetett talán rossz. (De lehet hogy tévedek.)

Zsuzsikám (the 4th) 2013.06.21. 16:08:31

@Benedek_Úr: A Szilveszterben én csak azt nem szeretem, hogy kötelező bulizni menni. Hát nekem ne mondják meg konvenciók, mikor megyek el otthonról. Évek óta családi körben, iszogatva, minden hülye fejdísszel ékesítve, röhögcsélve, táncikolva otthon töltöm az utsó napot.
süti beállítások módosítása