2. A fa körül rohangászva

2013.05.23. 23:15

Na akkor, a bemelegítésből még kihagytam egy-két gondolatot és még mielőtt belevágnék az első témakörömbe, hadd essék szó azokról.

Miért PONT a blog? 

Hisz ez végtére is egy napló. Ki a frász ír manapság naplót a nyavajgós tinilánykákon és Puzsér Róberten kívül? Hiszen ott a Facebook, a Hot dog, Twitter-en stb. ahol szintén beereszthetünk bárkit mindennapi életünk mizériáiba. A Facebook rendkívül népszerű, megoldható lenne hogy akár más névvel, titokban nyilatkozzak ugyan így. Mondjuk nem mintha szükség lenne álnévre, mert semmi olyat nem írok ami vállalhatatlan lenne. De a Facebook már számomra egy lezüllött, egyen-kék színűre festett adatlaptemetővé vállt, ahol a képek dominálnak (főleg a jó csajokról, cicákról és ezek keverékéről, mint ahogy egy Subbán közölt videó is bemutatta) és nem a mondanivaló közlésére alkalmas felület. Egy szó mint száz: szerintem a kék oviban nem dívik az olvasás és nem is arra való. 

Hot dog: próbáltam. Annyi hányinger, ízlésficamos adatlapot az életben nem láttam. Mint egy rajos Facebook, olyan az egész a sok kusza, csiricsáré, izgő-mozgó gif-el meg az agyonzsúfolt, átláthatatlan információkkal. A durva az egészben, hogy mikor magam is próbáltam valami ízléseset, önkifejezőt alkotni, valami mocskosnagy undor vett rajtam erőt az egész elcseszett szerkesztési rendszertől. Gondoltam meglépek, még mielőtt én is vérvörös háttérre feketével kezdek el Coelho idézeteket gyűjtögetni.

A többi megoldás ezek után már nem érdekelt. A blog sem, mostanáig. Fölöslegesnek tartottam. 'Úgyse tudnék újat mondani.' Aztán.. történt egy pár dolog, fordult a Föld és eszembe jutott amit egy nálam szerintem okosabb és boldogabb ember mondott (nem bakker, nem Coelho!), hogy 'higyjék már el! Maguk Mind különlegesek! Nincs még egy magukból.' Nem akarta halálosan komolyan előadni a dolgot, de épp ettől, hogy nem akarta ránk tukmálni a valóságát lett hihető. Talán én is csak ennyit akarok mint ez az öreg rajztanár. Ki körvonalazni az igazamat. Bár nekem nem megy ilyen pártatlanul, de kezdetnek így is megteszi. (Kellenek a segédvonalak.) Ősz koromra talán én is szóróm majd csuklóból az univerzális igazságokat. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://citromfaalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr625308303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsikám (the 4th) 2013.05.24. 12:17:20

Szerintem az én hotdogos adatlapom totál jó (volt, amíg át nem változtatták a szerkesztési módot, mert így egy kicsit szétesett, de azért még megjárja). Évekig a hotdogon nyomultam, reggeltől estig osztottam az észt a körkérdéseknél (akkoriban még nem a saját nevemen). :D
A fész meg csak megfigyelésre jó. Meg, hogy megtaláljunk rajta embereket ugye. XD

(törölt) 2013.05.24. 18:58:54

én elhiszem, hogy mi mind különleges vagyok, de arra képtelen lennék, hogy elhiggyem magamról, hogy nincs még egy belőlem! - ahhoz én túl sokan vagyok! :D

viszon belőletek csak egy va...gyok! :D :)

Benedek_Úr 2013.05.24. 19:34:34

@Zsuzsikám (the 4th): ,, Évekig a hotdogon nyomultam"

Én se pattantam meg azért azonnal, felfedezgettem. Ott is volt pár atomtroll, ahogy a fórumot elnéztem.. :)

,,A fész meg csak megfigyelésre jó. Meg, hogy megtaláljunk rajta embereket ugye. XD"

Jó hát, egyszer mintha vlm.k kommentnél valaki megpedzintette volna hogy fenn vagy e Face-n.. Valahogy úgy tűnt, nem csinálsz nagy titkot belőle, mert hamar beköpött téged az a kék madafaka.. :)

@: ,,én elhiszem, hogy mi mind különleges vagyok"

Néha nem vágysz egy kis.. hm, változásra? Egy sárkány, egy fej..? :) Jut eszembe.. miért pont Mennyei sárkány voltál? (Nem hiszem hogy csak flancoltál volna, biztos volt valami oka. a0.twimg.com/profile_images/1173659429/214503754.jpg )

(törölt) 2013.05.24. 20:48:41

@Benedek_Úr: amikor változásra vágyom, akkor szoktam felszívódni subbáról, időről-időre azért az is meg-megesik :) - mondjuk többnyire észre sem veszitek, de az titok, hogy miért nem! :P

Mennyei Sárkány: ismered azt a mondást, hogy "inkább úr a pokolban, mint szolga a mennyben"? - nos, üregi után valami ilyen fordított helyzet állt elő, mintha a sátán akarna "angyallá" válni, megpróbáltam egy egyszerűbb karaktert,valami

(törölt) 2013.05.24. 20:55:15

@Benedek_Úr: ... valami hétköznapit, unalmasat, amiről előre tudtam, hogy végül visszavedlik azzá, ami. :) bele volt tervezve. a sárkány a sátán szinonímája vallási körökben, a mennyei pedig valami szentre utal, békés eredetűre. tehát "a gonosz békét kelt egy időre" :D ... amolyan szünet küzsinek! :) és az, hogy sárkánnyal az első kommentben jeleztem, hogy üregi vagyok, az jelezte mindenki számára, hogy ideiglenes békérők van szó! >:)

(törölt) 2013.05.24. 20:58:53

kelt=lelt* + békérők=békéről*

(törölt) 2013.05.24. 21:03:18

(de akár úgy is felfoghatjuk, hogy a hétfejű sárkány egyik feje olyan magasra nyúlt, hogy bekukkantott a menyországba, és ott elcsendesedett egy időre :D)

Zsuzsikám (the 4th) 2013.05.25. 23:07:31

Rendkívül nyughatatlan, cinikus személyiségnek tűnsz. Mintha kínosan ügyelnél arra, nehogy valaki megkedveljen, pedig nem fáj az, hidd el. És ha az örömet okoz, nyugodtan kiálts rám pár darab ribbbancot három bével, addig sem mást ekézel, nekem meg már úgyis mindegy. :)

Zsuzsikám (the 4th) 2013.05.25. 23:59:38

@Benedek_Úr: Nem kenyerem az arctalan trollkodás, annál „tökösebb" vagyok. :D

(törölt) 2013.05.26. 02:59:50

@Zsuzsikám (the 4th): tűnök! :) az jó, amíg találgatsz, addig nem találsz. nem arra, hogy megkedveljenek, hanem arra, hogy megismerjenek ! ... ! a megkedvelés az ok, aminek okozata a megismerés. a fájdalom, amiről szót ejtesz, pedig akkor jelentkezik nálam, csak akkor, ha képtelen vagyok megérteni valamit, amiért jöttem. de jelenleg nem fáj semmi! :) amiért itt vagyok - pontosabban a subbán -, az a megfelelő úton halad. ami örömet okoz, az a megértése valaminek, amit addig nem érthettem meg. ami látszólag, addig tökéletes ellentétben áll azzal, ami vagyok, azzá válok, hogy megértsem annak értékeit! :) ha elsajátítottam, az által fejlődök, kiegészítve magamat megváltozok, és attól fogva eltolódik az az ellentét, amit újonnan el akarok majd sajátítani. aki érti ezt, nagy vonalakban megértheti azt, amit el akarok érni azzal amit és akinek és ahogyan írok - de megismerni nem fog, mert mire megismerne, már nem leszek az, ami addig voltam! :) amilyen nicknévvel azonosítani tudtok, csak annyit "tűnök"! :) nem vagy semmi rossz, amit mondtam rólad, nem vagy semmi jó, ha mondtam volna rólad, ami vagy, az számomra nem bír értékkel, nem azért mert értéktelen vagy, hanem mert azt használom fel, ami vagy, aztán már nem használlak majd! az utolsó mondat mindenkire vonatkozik, ezért ne vedd személyes dolognak, és nem ellened, hanem mellettem szól, habár nem hangzik annak, ezért ne vedd sértésnek! :)

Zsuzsikám (the 4th) 2013.05.26. 03:42:31

Ezt nagyon jól megtekerted, ha nem vagy ügyvéd, akkor mindenképpen fontold meg, hogy arra a pályára lépj. Ettől függetlenül úgy érzem, hogy amit válaszoltál, az az én felvetésemet igazolja. :)
Azt, hogy a subba játszótéren mit művelsz, azt ne keverjük ide, itt Benedek úr citromfája alatt üldögélünk, mint két idegen, aki a fa árnyékában megpihen. Sértésnek semmiképpen nem veszem, bármit mondasz, ezen már régen túl vagyok, ezerarcú mégis arctalan szociopata vagy, konkrétan nem létezel számomra, mint individuum, rád neheztelnem olyan balgaság lenne, mintha megsértődnék egy: „Hülye, aki elolvassa!” falfirkára egy nyilvános wc falán. :)

(törölt) 2013.05.26. 03:47:42

egy kismadár, amikor a szülei magára hagyták, megpróbált szárnyra kelni egyedül. de a szárnya túlságosan gyenge volt, hogy felemelje őt a magasba, és lezuhant a fészekből. megsérült, moccanni sem bírt. ahogy teltek az órák, beesteledett, ahogy ment le a nap, egyre hidegebb lett és a kismadár elkezdett fázni. egyre sötétebb lett, és félni kezdett. fázott is, félt is, hát elkezdett csipogni, csiripelni, hátha meghallják a szülei. telt az idő, de nem jöttek érte. nagyon félt már és fázott, elkezdett pityeregni! egyszer csak, egy közelben legelő ökör, meghallotta, hogy sír a kismadár, és odament megkérdezni, hogy mi a baj? a kismadár elmondta, hogy repülni akart, de kiesett a fészekből, és már nagyon fázik! az ökör egy ideig gondolkozott, majd egyszer csak megfordult, felemelte a farkát :D... és rápottyantott a kismadárra egy hatalmas, gőzölgő, meleg tehénlepényt! :D ...a kismadár meglepődött, de elégedett volt, mert már nem fázott! :D megköszönte az ökörnek az "segítséget", majd az, mint aki jól végezte dolgát, tovább állt! :) ... telt az idő és a kismadár már nem fázott, elaludt, lassan kihajnalodott. reggel azonban már igen csak hiányolta a szüleit, úgyhogy újra hangosan, elkezdett csiripelni, ahogy csak telt az erejéből - hátha meghallják! :) de akkor, valami elkezdett mocorogni a bokorban, előjött egy farkas, meghallotta őt, megfogta a mancsaival a kismadarat, kihúzta a gőzölgő lepényből, kicsit letisztogatta, majd hamm... bekapta és lenyelte! :( ... itt a mese vége! :(

a történet tanulsága a következő:

nem biztos, hogy rosszat akar az, aki leszar! ahogy az sem, hogy jót akar az, aki kihúz a szarból! de a legfontosabb, hogy aki nyakig ül a szarban, az fogja be a száját! :D

(törölt) 2013.05.26. 03:54:19

@Zsuzsikám (the 4th): ha az tesz boldoggá, vedd mindezt igazolásnak arra amit gondolsz rólam! attól még nem válok azzá! csak a képzeletedben. :)

(törölt) 2013.05.26. 03:55:28

... (buta, aki elolvasta!) :D

(törölt) 2013.05.26. 03:59:07

@Zsuzsikám (the 4th): nem csak szocio, hanem pszichopata is! :)

Zsuzsikám (the 4th) 2013.05.26. 04:27:03

Nnna, ha a boldogságom ezen múlna, akkor lenne igazán nagy baj. :D Én még (éppenhogycsak, de) az X generációhoz tartozom. Tehát a helyén kezelem a dolgokat. A virtuális világban csak bámészkodok, játszikálok (külonbség köztünk, hogy az alapvető emberi normáimat én itt ugyanúgy betartom, mint a valóságban, én már csak ilyen régimódi vagyok :D). Az életminőségemet nagyon csekély mértékben befolyásolják azok a dolgok, amik ideát történnek. Az, hogy veled még mindig folytatom ezt a parttalan társalgást, azért van, mert rendszeresen belerondítasz a jelenlegi kis homokozómba. Jónéhány játszópajtásomnak szórtál homokot a kis szemébe, akik aztán nem szívesen jöttek azután játszódni. Gondoltam csak rájövök, mi baja ennek a kis égetőtűz kölyöknek, hogy így viselkedik. A választ ugyan még nem tudom, de amíg nem találok másik játszóteret, addig figyelek, és megpróbálom legalább picit javítani a helyzet. :)

(törölt) 2013.05.26. 05:28:58

@Zsuzsikám (the 4th): azt már tudod, hogy milyen sok nicken, de azt még nem, hogy milyen régen vagyok jelen a subbán!... arra gondoltál már, hogy nem én rondítottam bele a te homokozódba, vagy, hogy sosem volt a tiéd? :)

(törölt) 2013.05.26. 05:37:42

@Zsuzsikám (the 4th): segítek: nem fogsz tudni javítani rajta, sőt, amíg próbálkozol, csak még rosszabb lesz! ha ezt elfogadni képtelen leszel, előbb-utóbb vagy csak te maradsz velem szemben, kezemben a marék homokkal, és a kifogyhatatlan utánpótlással, vagy kezdhetsz keresgélni új játszóteret! :)

gondolj inkább erre: hányan vannak azok, akik már nem szivesen jönnek "játszódni" miattam! >:)

(törölt) 2013.05.26. 05:39:17

...és hányan lesznek még... méég... mééég! >:D

(törölt) 2013.05.26. 05:41:34

vadászathoz nem csak a ragadozó kell, de a préda is! kettőn áll a vásár! :) én pedig nagyon jól érzem magam a territóriumomban! :)

Benedek_Úr 2013.05.26. 08:43:01

@: @Zsuzsikám (the 4th):
Na, válaszaitokból hamarosan megszületik a harmadik poszt. :)

(törölt) 2013.05.26. 23:52:09

@Benedek_Úr: nocsak... ennyire relevánsak lettünk volna? :D

Zsuzsikám (the 4th) 2013.05.27. 10:08:40

@Benedek_Úr: Nnna, erre kíváncsi leszek! :D (Mi lesz vajon a címe? "Hatalmi harcok a subbán, avagy stipistopi, én voltam itt előbb!" XD)

Zsuzsikám (the 4th) 2013.05.27. 10:11:26

Most jutott eszembe, hogy ha szegény filmkiller meglátja, hogy a Te frissen indított blogodon rögtön ilyen magas a kommentszám, menten a kardjába dől. :D

Benedek_Úr 2013.05.27. 10:27:20

@Zsuzsikám (the 4th): ,,Most jutott eszembe, hogy ha szegény filmkiller meglátja, hogy a Te frissen indított blogodon rögtön ilyen magas a kommentszám, menten a kardjába dől. :D"

Csak remélni tudom hogy igazad lesz! :D Még jófajta kardot is szerzek neki ha szükséges.. ;P

Amúgy holnap meg előre láthatólag rajzos post következik.. Már ha a Photoshopom is úgy akarja. :P
süti beállítások módosítása