Nos itt vagyok. Egy szép nagy tömb, tele betűkkel, ami arra vár hogy bepiszkoljam gondolatokkal.

Kezdjünk velem, miért is döntöttem hogy magamból bármit is megosztok Veled. Elöljáróban: mert már most kedvellek, hogy nem hagytad abba az olvasást. :) Másrészt, mert úgy éreztem mint egy barátom egykor, hogy amit nem mondhatok el senkinek, azt elmondom mindenkinek. A (túl) személyes dolgoktól igyekszem majd tartózkodni, mert szégyenlős vagyok picit. Meg a faszom se untat azzal mit ettem reggelire meg hol nőttem fel. (Na, amúgy ez a csábítóan személytelen internetes világ az, amiről majd péel írogatok.)

Előreláthatólag majd egy pár rajzomat+ videót is közzé teszek. (Rettegj!)

Na, ennyit a bemelegítésről. Ha ügyes vagyok, szaporítom neked az olvasnivalót (és magamnak a szerkeszteni valót). Ha nem.. győzött a lustaság démonom, amit megint lebecsültem. (Dragon age? Valaki? Na arra is meg pár kedvencem idő-elnyerőmre is pazarolok pár karaktert.)

A bejegyzés trackback címe:

https://citromfaalatt.blog.hu/api/trackback/id/tr825308271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsikám (the 4th) 2013.05.22. 12:23:34

Csak elkezdted? Sok sikert! :)

Zsuzsikám (the 4th) 2013.05.22. 12:24:20

Kurvára nem látszanak az avatarok, csak szólok. XD

(törölt) 2013.05.22. 13:03:44

@Zsuzsikám (the 4th): hm, nálam látszik. mondjuk én mostanába mobilról olvasom a blug.hu-t, ide meg más felületet ad.

(törölt) 2013.05.23. 15:41:29

@Zsuzsikám (the 4th): azért elég nyomorék ez a blog.hu, hogy mobil felületen ok, de desktopon nem. (egyébként itt is csak egy gombnyomás a lap alján, és látom desktop felülettel is)

erre már ne mondj semmit! :DD

(törölt) 2013.05.23. 15:42:11

...az előzőre se volt muszáj! :D

Benedek_Úr 2013.05.23. 17:35:55

@Zsuzsikám (the 4th): Köszi! :)
Az avatar beállításokon már mindent végigpróbáltam tegnap este, de valószínűleg ezzel a sablonnal lesz valami gáz. Lényeg hogy lesznek. ;P

Azért a tegnapi ügyködésem eredménye képpen eltűnt egy bugos dobozka és a semmitmondó header (címszalag?) helyett let saját semmitmondó header.
Új bejegyzéseket majd általában este felé dobok fel.
Na, gyepáljátok csak tovább egymást! Max. a fejetekre potyog pár citrom. :)

Zsuzsikám (the 4th) 2013.05.24. 12:27:07

@: Erre mindenképpen szeretnék mondani valamit. Például most jöttem rá, hogy utálom a desktop szót. A múlt hét szombaton konstatáltam, hogy ki nem állhatom a nonprofit menedzsment és a közalkalmazotti bértábla szókapcsolatokat.

(törölt) 2013.05.24. 18:41:31

@Zsuzsikám (the 4th): :D response response response nyenyenyeee response response response nyertem response response response válaszolt response response response citrom response response response bejött response response response buta vagy response response response nem bírtad ki response response response há-há! :DDD

Zsuzsikám (the 4th) 2013.05.25. 23:17:42

@: Nyenyenyeee? (hallod, teljesen diló vagy :D)
Örülök, hogy örömet okoztam.

(törölt) 2013.05.26. 02:05:52

@Zsuzsikám (the 4th): :P :D

(de legalább nem "BUTA"! XD)

Zsuzsikám (the 4th) 2013.05.26. 03:56:24

Találj ki mást, ezt már teljesen elhasználtad, így elszállt az ereje. Az övönaluli ütéseket nagyon ritkán kell jóhelyen alkalmazni, csak akkor fáj „tenéked magyarázzam?”. Ráadásul ezt a magas labdát én passzoltam neked, azt gondoltam, hogy le fogod csapni, de te inkább folyamatosan pattogtatod. Ez így súlytalan (élek a gyanúperrel, hogy te velem már nem a szokásos szemétkedőset játszod, hanem inkább csak idétlenkedsz). :D
Ez nem passzol bele a fennhéjjázó, felsőbbrendű képletbe. :P

(törölt) 2013.05.26. 04:16:31

@Zsuzsikám (the 4th): én játszom! :) csak nekem játék a szemétkedős és az idétlenkedős is - mindkettő szórakoztat, ahogy a felsőbbrendűsködés is! :D

látszik, hogy buta vagy, még ezt sem érted!!!4 :D - butázás marad! ;)

(törölt) 2013.05.26. 04:18:24

...talán épp az a lényeg, hogy súlytalanná váljon. :)

(törölt) 2013.05.26. 04:19:08

(kérdés, hogy kinek, kiknek!)

subbagoly 2013.05.27. 16:10:22

Sok sikert és kitartást a blogodhoz!
Citrom ide vagy oda, ígérem, nem fogok savanyú képet vágni hozzá. :D

Benedek_Úr 2013.05.27. 21:29:56

@én kérek elnézést: Hát, igyekszem akkor megédesíteni a pillanatot.. bár túl sok meztelen pasis képet ne várj. ;(

subbagoly 2013.05.27. 22:21:19

@Benedek_Úr: na, ezt már nem mosom le magamról... :)

Zsuzsikám (the 4th) 2013.05.29. 10:25:24

@én kérek elnézést: Erről lemaradtam. Mi kenődött rád? :D

subbagoly 2013.05.29. 10:52:47

@Zsuzsikám (the 4th): A legutóbbi Vasárnapinás posztban bátortalanul szót emeltem annak kapcsán, hogy a női subbásoknak is indulhatna egy hasonló rovat... :)

Zsuzsikám (the 4th) 2013.06.12. 14:23:07

@én kérek elnézést: A Faszombatot régebben én is felterjesztettem. :D De süket fülekre találtam (általában csak akkor nem süketek a fülek, ha valami olyat mondok, amiért ki kell tiltaniuk onnan XD).

Benedek_Úr 2013.06.12. 17:30:46

@Zsuzsikám (the 4th): Faszombat.. :D
Detty átnevezné magát Subba_Köcsögördög-re és minden szombat hajnalban elszabadítaná a buzidémont egy borotvált mellkasú, frissen fröccsöntött meztelen terminátorral.
süti beállítások módosítása